Voorbeelden van klantgerichtheid

De aanpak van het programma is praktijkgericht en beslaat alle facetten van klantgerichtheid. Denk daarbij ook aan hele kleine zaken zoals een persoonlijke foto onderaan de e-mailhandtekening of een duidelijk naambordje van de receptioniste. Maar ook bijvoorbeeld de verbetering van klachtenafhandeling van de afdeling klantenservice of de openingstijden die beter aansluiten bij de wensen van de klant. Een perfect gemaakte cappuccino geserveerd met een glimlach van de serveerster. Uiteindelijk gaat het erom dat goed niet goed genoeg is. Het kan nóg beter!

Wat willen klanten? En waar valt er bij ú nog winst te behalen?

  • Tijdige levering volgens afspraak
  • Actief meedenken en met de juiste oplossing komen
  • Waarmaken (of liever nog overtroffen worden) van verwachtingen
  • Goede kwaliteit voor een goede, eerlijke prijs
  • Excellente service met een glimlach

IK werkt voor jou verbetert de klantgerichtheid in 5 stappen!